Charakterystyka referatu.

ORGANIZACJA REFERATU

Referat ds. inwestycji i pozyskiwania funduszy (IF) podległy bezpośrednio Wójtowi i obejmujący następujące stanowiska:
1. Kierownik referatu.
2. Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy unijnych i zamówień publicznych.
3. Informatyk.

______________________________________________________________________

Zadania Referatu
ds. inwestycji i pozyskiwania funduszy

1. przygotowywanie wniosków w sprawie pozyskiwania środków unijnych i innych środków zewnętrznych,

2. inicjowanie udziału gminy w otwartych konkursach i programach związanych z funduszami strukturalnymi,

3. prowadzenia spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie inwestycji,

4. współpraca z instytucjami wspierającymi działania na rzecz Unii Europejskiej,

5. rozliczanie wykorzystania środków zewnętrznych,

6. pozyskiwanie środków pozabudżetowych, koordynacja i przygotowywanie projektów
infrastrukturalnych i społecznych, finansowych ze środków zewnętrznych w szczególności z Unii  Europejskiej,

7. w zakresie obsługi informatycznej:
a) wdrażanie nowych systemów, programów informatycznych oraz występowanie z wnioskami o ich usprawnianie,
b) zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i systemów informatycznych,
c) dokonywanie zakupu sprzętu komputerowego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
d) prowadzenie rejestru zawartych umów oprogramowania, stosowanych systemów i programów,
e) prowadzenie rejestru licencji oprogramowań,
f) elektroniczne archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
g) ewidencja baz danych oraz ich zabezpieczenie w systemie informatycznym,
h) prowadzenie bieżącego instruktażu użytkowników systemów informatycznych,
i) prowadzenie rejestru haseł wprowadzanych do systemów informatycznych,
j) obsługa informatyczna wyborów,
k)  koordynowanie projektów unijnych dotyczących informatyzacji gminy i urzędu,
l) obsługa strony BIP urzędu gminy oraz unislaw.pl.
ł) współpraca przy opracowywaniu polityki bezpieczeństwa informacyjnego,
m) prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, peryferii i systemów informatycznych,
n) wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego i peryferii Urzędu oraz koordynacja spraw związanych z serwisowaniem i usuwaniem awarii w/w sprzętu,
o) koordynowanie projektów informatycznych prowadzonych przez instytucje nadrzędne dotyczące informatyzacji gminy i urzędu,
p) prowadzenie dokumentacji w zakresie przyznawania praw dostępu do systemów informatycznych urzędu,
r) koordynacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów informatycznych współpracujących z systemami informatycznymi urzędu.

8. prowadzenie procedur  zamówień publicznych w urzędzie, w tym przygotowanie specyfikacji, umów i ogłoszeń .

9. prowadzenie inwestycji oraz ustalanie dla celów inwentarzowych wartości wykonanych przez firmy zewnętrzne  inwestycji,

10. prowadzenie programów dofinansowujących  zachęcających do ochrony środowiska mieszkańców gminy.

metryczka


Wytworzył: Wójt Gminy Unisław (24 sierpnia 2016)
Opublikował: Sławomir Gołębiewski (24 sierpnia 2016, 10:15:47)

Ostatnia zmiana: Sławomir Gołębiewski (24 sierpnia 2016, 10:19:14)
Zmieniono: Dodanie informacji.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1272